Ruilen en retour

Wil je jouw product ruilen of retour sturen?

Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Je kunt binnen zeven dagen na ontvangst een retour aanvragen. Stuur een mail met vermelding van je product en ordernummer naar info@omsels.nl. Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening. Het recht op restitutie vervalt na zeven werkdagen. Veel van onze onderzetters worden op maat geproduceerd, zoals de onderzetters van hout, vilt of plexiglas. Wanneer je deze producten retour stuurt zullen wij hiervoor een waardebon t.w.v. het aankoopbedrag aanbieden. Bij onze standaard producten uit voorraad ontvang je direct van ons een e-mail als je retourzending bij ons binnen is. Binnen 2 werkdagen zullen we je geld terugstorten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Bestelling niet goed ontvangen

Heel vervelend dat de bestelling niet in goede orde ontvangen is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we je een goede oplossing kunnen bieden.

kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Het ruilen van producten is helaas niet mogelijk. De producten kunnen wel onder bovenstaande voorwaarden retour gestuurd worden. Wil je een ander product ontvangen dan kan je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Gepersonaliseerde producten uitgezonderd

Producten die speciaal op kleur of maat besteld zijn kunnen helaas niet retour gestuurd worden. We kijken graag samen naar een passende oplossing.

Maak een afspraak met een woonadviseur